Garantija
Patērētāja tiesību garantijas
Patērētāja atbildība par preces lietošanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā tiek noteikta civiltiesiskā kārtībā, strīdu risinot pārrunu ceļā, vai iesniedzot prasību tiesā.
SIA “EJULAT” patur tiesības neanulēt pasūtījumu un nepieņemt atpakaļ preci(-es) gadījumā, ja prece(-s) tika izgatavotas klientam pēc individuāla projekta vai pasūtījuma.
Preču garantijas termiņi
Par preču garantijas termiņu tiek uzskatīti 24 mēneši no brīža, kad klients saņem preci. Pirmo sešu mēnešu laikā tiek uzskatīts, ka precei trūkums ir bijis jau pirkšanas-pārdošanas brīdī un tā veidu jānosaka pārdevējam (SIA “EJULAT” pārstāvis). Ja runa ir par ražošanas defektu, tad klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu, vai, ja tas nav iespējams vai ir neefektīvi, preces apmaiņu. Ja preci ir iespējams salabot, tad pieprasīt preces apmaiņu nav iespējams, tā kā tas radītu nelietderīgus tēriņus pārdevējam.
Garantijas laiks darbojas no brīža, kad prece tiek nodota klientam un klients paraksta aktu par preces saņemšanu. Pamatojums garantijas pakalpojumu veikšanai ir Mēbeļu Piegādes Līgums.
UZMANĪBU!
Mēs nenesam atbildību par:
- preces bojājumiem, kuri radušies Jūsu vainas vai neuzmanības dēļ.
- defektiem, kas radušies izmantojot preci mērķiem, kam tā nav paredzēta.
- dabisku preces nolietošanos parastas izmantošanas gadījumā.
- Mēs iesakām Jums pārbaudīt nopirkto preci uzreiz saņemšanas brīdī.