Garantija

Drukāt

Patērētāja tiesību garantijas

Patērētāja atbildība par preces lietošanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā tiek noteikta civiltiesiskā kārtībā, strīdu risinot pārrunu ceļā, vai iesniedzot prasību tiesā.
SIA “EJULAT” patur tiesības neanulēt pasūtījumu un nepieņemt atpakaļ preci(-es) gadījumā, ja prece(-s) tika izgatavotas klientam pēc individuāla projekta vai pasūtījuma.

Preču garantijas termiņi

Par preču garantijas termiņu tiek uzskatīti 24 mēneši no brīža, kad klients saņem preci. Pirmo sešu mēnešu laikā tiek uzskatīts, ka precei trūkums ir bijis jau pirkšanas-pārdošanas brīdī un tā veidu jānosaka pārdevējam (SIA “EJULAT” pārstāvis). Ja runa ir par ražošanas defektu, tad klientam ir tiesības pieprasīt preces remontu, vai, ja tas nav iespējams vai ir neefektīvi, preces apmaiņu. Ja preci ir iespējams salabot, tad pieprasīt preces apmaiņu nav iespējams, tā kā tas radītu nelietderīgus tēriņus pārdevējam.
Garantijas laiks darbojas no brīža, kad prece tiek nodota klientam un klients paraksta aktu par preces saņemšanu. Pamatojums garantijas pakalpojumu veikšanai ir Mēbeļu Piegādes Līgums.

UZMANĪBU!
Mēs nenesam atbildību par:

  • preces bojājumiem, kuri radušies Jūsu vainas vai neuzmanības dēļ.
  • defektiem, kas radušies izmantojot preci mērķiem, kam tā nav paredzēta.
  • dabisku preces nolietošanos parastas izmantošanas gadījumā. 
  • Mēs iesakām Jums pārbaudīt nopirkto preci uzreiz saņemšanas brīdī.

Pirktākās preces

u8
pk30
g514
pks1
pk12
gu7
gs2ep
g515

Jaunākās preces

kresls-d
viola
praga
pst-pluss-b
pst-b
pst
laguna_1
krista
ruta
niko-2
st
jst
riko_1
ariko9
st_redeles_1
niko_1jpg